2 Ağustos 2010

bu gece..


Bu gece bir nota say beni.. Ellerin kaysın, tuşların üstünden. Kendini öyle kaptır ki ritmini buldukça, aradığın tınıyı duydukça daha da çoş.
Bu gece bir nota say beni. İçim öylesine kıpırtılı. İçim öylesine sen dolu.
Ve sonra öylesine sert bas ki o tuşlara gerektiğinde acıyı da hissedebileyim.
Bileyim ki başıma gelebilecek en kötü şey bir nefes daha fazlası olsun, senden olsun.

Bizim şarkımızı çal sonra belki sıyrılıp eşlik ederim sana.
Bundan dört yıl öncesine akar, gideriz. Ben radyoda duyduğumda; "işte o şarkı" deyip,
kendimi seni düşünürken bulurum, yine. Senin de aynı anda "o şarkı'yı" dinleyip beni düşündüğünden habersiz..

O yüzden şimdi daha da hızlan daha da aşkla sarıl, hayatın ritmine.
Ben, her zaman ellerinin değdiği yerde, kalbinle ve tam da olmak istediğim yerde olacağım, hangi kimlikle olursa olsun ama sen, bu gece bir nota say beni.. İçim öylesine kıpırtılı.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...