22 Mayıs 2012

öylesine

Hani bazı sesler vardır; ruhunun taa içine işler, 
dilinin ucuna gelip de söyleyemediklerin onlarla can bulur.
Sen milyonlarca kez susmuşsundur... 
Sırf cesaret edemediğinden, sırf konuşursan tınısı kaybolacak diye korktuğundan, 
sırf 'ya duymazsa ya anlamazsa' diye susup ucunu birbirine bağladığın sesler, 
senin binlerce kez deneyip de yapamadığını yapıp bir nefesle haykırırlar! 
Öyle bağır çağır da değil. Sanki bir denizin tam ortasında olup en derinini görmüşçesine akar içinden, kelimeler. Suya yazılar yazarlar, suyla dans ederler.

"yüzümü, gönlüne koysam yemin tutsa kalbim, beni bilir miydin?
 içimi avcuna döksem beni, azıcık çözer miydin?" diyor, Jehan Barbur

Ben kendimi denizkızı sanıyorum. Okyanuslara açılıyorum. Suyla dans ediyorum. 
O, içimdeki dalgalardan habersiz yalnızca limanında beklemekle yetiniyor. 
Oysa benim ayaklarım yok, onun ise elleri... 



2 yorum:

rapsodistanbul dedi ki...

Dilara ben senin yazılarını okuduğumda öyle çok şey hissediyorum ki içimde umut,mutluluk,üzüntü.. yazmaya devam et olur mu? :)

düşlem dedi ki...

Sen de beni sözlerinle ne kadar mutlu ettin bilemezsin Gözde, bir kişiye bile dokunsam yeter.. Birlikte, yazmaya devam o halde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...