9 Mart 2013

içinden

İçinde senin olmadığın bir dünya düşünmedim ki ben.
Nasıl içinden şiir geçmeyen, şarkılarımın olmadığı, kitaplarımla uyumadığım bir dünya düşlemediysem nasıl ki havamda, suyumda tadının ve kokunun olmadığı
bir hayat yoksa sensizlik de öyle can yakar.
Aşk yakıyor, yakacak..
Zamanla geçmiyor mu, zamanla kovalamıyor muyuz tüm tılsımları?
Olmasını istediğimiz her şey, zamanın elinde.
Karanlık odaların varsa çıkışları da var, üstelik anahtarı da senin.
İçinde huzurun olmadığı hayaller kurmadım, hiç.
Seçtiğim bir ağaç dalında bile aradığım mutluluğu buldum, ben.
Aslında bu kadar basit her şey. 
Aşmadığım yollar ve görmediğim diyarlar için mutsuz olmak yerine
tattığım, bildiğim tüm güzellikler için minnettar olmalıyım.
Kucak dolusu sarılacak dostlarım olduğu için şanslıyım! Şanssızlık bir kader değil.
Gerçekleşmesini gözüm yollarda beklediğim düşlerim olduğu için bile mutlu olabilirim.
Saçlarımı usulca savuran rüzgarı hissettiğim, dalgaların sesini duyduğum,
bahar kokusunu içime çekebildiğim ve bana verdikleri huzuru duyumsayabildiğim için mutluyum!
İçinde aşkın olmadığı bir dünya düşünmedim ki ben.
İçinden şehirler geçen, içinden tılsımın eksik olmadığı, içinde seninle olduğum her yer cennetimdir.

4 yorum:

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Farklılıklarla dolu dünya-insanın iç dünyası- bana göre de peri masalı yazdıkların...

düşlem dedi ki...

Herkesin bir masalı var elbet.. Her sayfası gerçek olan bir masal tabii ütopik olurdu ama gerçekleşenleri de görmezden gelmek nankörlük değil midir?

deeptone dedi ki...

ama inan ki bu çok iyi.
duyarlı ve çok içten.
:)

düşlem dedi ki...

Teşekkür ederim, deeptone :) Senin gibi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...