19 Ağustos 2013

sevdam

Nazım diyor ya;
"Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim, aklıma gelişini seveyim.."

Bak yine dağınık kalbim.. Ne yana baksam sen.
Aklıma gelişin kolay değil, sevgilim. Kolay değil içimdeki seni yenmek.
Aşk değil aradığım.. Biraz huzur getir, bana. Sen koksun, sen dolsun yine içim.
Hasretini yenmek kolay değil. Yeniden gülümsemek için sebebi olmalı, insanın.
Bir yudumluk değil ömürlük olmalı, sevda dediğin..
Bak yine sustum. Dinlediğim tüm şarkılar, seni söylüyor.
Bahar geçti çoktan, yaz sensiz. Güz peki ya kışa ne demeli?
Onlar da bilmiyor mu seni nasıl sevdiğimi..
Bak yine bomboş ellerim.. Hissetmek kolay değil.
Kolay değil, seni sevdama sarmak.
Kolay değil, sevgilim.
Sevdam acıyor..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

dağınık olan kalbin değil o

düşlem dedi ki...

Savruluyoruz..

deeptone dedi ki...

fotoğraf da alıntı da senin şiirimsi sözlerin de nefis ya. ama üzülme amaaa.
:)

düşlem dedi ki...

Çok teşekkürler, deeptone :)
Hüzün diğer adım olmuş, elimde değil..

Adsız dedi ki...

diip tek gelmez neşesini de getirir :) bu arada katılıyorum kendisine :)

deeptone dedi ki...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...