5 Şubat 2016

hoşgeldin

 
Mutluluk, hayatın avcuna bıraktığı o küçük renkli şekerler gibi..
Bir kere tadını alınca bitmesin diye uzun uzun ağzında tutuyorsun.
Bir sonrakine geçene kadar, o şekerin bıraktığı renklerle doluyor dünyan.
Herkesin bir rengi var, bu hayatta. Bir varoluş biçimi.
Ben, ilk neyi öğrendim bilmiyorum ama sevmek için doğmuşum.
Sevmeyi sevmek, aşkı sevmek, bir sevda boyu yürümek..
Sevince dünyam hep rengarenk..
Sevince gözlerim kapalı giriyorum, tüm o yollara.
Sonunda kavuşmak varsa sonunda sevda varsa değiyor, canıma cananıma.
Mutluluk, gökyüzünden bir yorgan yapıp sarılmak gecesine gündüzüne.
Mutluluk, masmavi bir deniz.
Gözümün gördüğü tüm o engin, benim.
Ve tüm mavilikler içinde parlayan tek şey, sevdamın yolu.
 
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...