8 Eylül 2013

çiçek yüzlü kız

Yeniden başlamak için ne kadar geç kalırdı, insan?
Nereden başlayınca tamamlanıyordu, o hep eksik dediğimiz diğer yan?
Saatler durdu, yine.
Canımın en çok yandığı anda zaman duruyor..
Aradığım mutluluk, ne şiirlerde ne de şarkılarda bulunmuyor.
Sonsuz hayat var. Gökte, yerde, benim daha bilmediğim, sokaklarından geçmediğim, henüz tadını almadığım koca bir dünya!
Merakla beklediğim koskoca bir ömür var, daha..
İnsan, ne zaman vazgeçerdi ki hayal etmekten.
"Ya olursa.." diye dilemek varken umutsuzluk niye?
Yeniden başlamak için sabretmek gerek.
Sabırla törpülemek gerek, zamanı;
canın yana yana, için gülmese de yüzün hep çiçek açmalı.
Yüzün gülsün ki dünyan aydınlansın.
Başka bir dünya bulmak için, önce kendi dünyanı sevmen gerek.
Ah sevmek..
Her şeyin başı ve sonu sevmek.

yarım kalan şarkı..

4 yorum:

Lunarita dedi ki...

yahut, yeniden başlamak ne kadar geç kalırdı insana?!

her şeyin başı ve sonu; evet SEVMEK!é

sevgi ile,
luna

düşlem dedi ki...

Ah Luna keşke bilsem, başlamak bitirmekten daha zor..

Adsız dedi ki...

birkaç kere okudum. şimdi haftası çıktı ve tekrar buradayım. yani bilemedim düşlemcim işte yazmakta zorlanıyorum. kim bilir saklamaya çalıştığım yaralarım acımıştır belki, ondandır konstrantre olamıyorum-dur.

düşlem dedi ki...

Herkesin gizli bir yarası, acısı yokmudur? Biraz yoğrulup biraz savruluyoruz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...