4 Mayıs 2013

teşekkürler

İyiliği yüzlerinden okunan insanlar da var.
Kalpleriyle dokunup, gören, sana senden daha özenli insanlar..
Birlik olmayı hatırlatan, koşulsuz sebepsiz yanında, 
yalnızca sana yakın olmak için duran insanlar..
Gülümsemenle mutlu olup, hüznüne ortak olan, 
sana senden daha hoşgörülü insanlar..
İyi insanlar tanıdım, bana yeniden var olduklarını hatırlatan.
İyi insanlar tanıdım, yıllarca beklediğim dostluğu dimağıma bırakan.
İyi insanlar tanıdım, dar zamanları yok saydıran.
İyi insanlar varmış, ön yargılarını çoktan unutup seni sımsıkı kucaklayan.
İyi insanlar varmış tüm içtenliğiyle içini açan, seni kollayan.
İyi insanlar varmış, iyi ki tanımışım, iyi ki..
Hayatıma giren, koşulsuz yanımda olan ve 
beni yalnızca ben olduğum için seven tüm iyi insanlar, iyi ki varsınız!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...