24 Ağustos 2009

başlangıç...


Bir hayat istiyorum, senden. Seninki gibi dopdolu olmalı.
Bütün hüzünlerime rağmen gülümseyebilmeliyim, senin gibi.
Bütün ruhumda hissedebilmeliyim, karışmalı renklerimiz.
O rengarenk uçurtma! Hani birlikte bir pazar sabahı oturup,
tek tek kestiğimiz elişi kâğıtlarından yaptığımız. Tıpkı o küçük
şeytan uçurtması gibi bende havalanmalıyım belki de. Özgürlük
dedigin başka bir yerde mi ? Belki de benim taa içimde bir yerlerde...
Evet bir hayat istiyorum, senden. Yaşadığımı hissetmek. Ne olduğu,
kim olduğumuz önemli değil. Bütün tatlı düşler tutmalı elimden.
Masallar sonu olduğu için bitmemeli, bizim için hep yeniden başlamalı ki
yaşamak, işte yaşamanın ne oldugunu hissedebileyim... Sarmalıyım ağlarını,
içinde olmak istediğim dünyanın.
Ah evet, dünya! Yetmedi, yetemedi yüzyıllardır
tüm insanlıga. Benim bütün hırsım bundan herhalde. Bana yetmeyen bir
gezegende beni ne mutlu edebilirdi ki senin dışında... En iyisi birlikte başka bir
diyara göç etmek. Belki bir yerlerde huzur ya da benim içinde olmayı istediğim
o büyük ama küçücük dünyam, benim dünyam vardır. Ne dersin, var mıdır ?

Bir hayat istiyorum, sadece senden. Senin gibi bana dokunmalı, ruhuma değmeli bütün
ışıkları. Bu hayat bana benim olanı vermedi. Ben ne kadar almak istedim, bilmiyorum
ama verdigi kadarı yetmedi, yetiremedim işte. Şimdi yeniden başlamak istiyorum.
Beni bekleyen tüm gizler için... Onları çözeceğime sana söz veriyorum. Bütün
boşlukları dolduracağım ve yeniden başlayacağım. İşte doğdum, gözlerini yeni açtı bir bebek
ve ağlamakta olacakları bilmeden! Hadi korkma! Gülümse. Tut elinden ve kucakla sımsıkı...
Buralarda bir yerlerdeyim ben.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...