23 Ağustos 2012

boşluk

İnsan neden hiçbir şey yapmadığı halde başını bile kaldıracak derman bulamaz, kendinde?
Yalnızca boşluktan...
Öyle ki boşluktan sanki dünya beynimin içinde dönüyor ve ben içinde değilim. Olamıyorum.
Dünyanın düzensiz düzenine bir türlü dahil olamıyorum.
Sanki zaman, önümden bana kötü bir şaka yapar gibi geçip gidiyor...
Kaçırdığım öyle çok şey var ki henüz 22'mde umutsuzluklardan bir demet topluyorum.
Ve benim bir vazom bile yok. Olamıyor da bir türlü.
Sahip olamıyorum.
Benim değiller.
Fleet Foxes - Mykonos

2 yorum:

rapsodistanbul dedi ki...

Bir tek aynı zevkleri değil aynı dertleri de paylaşıyoruz sanırım.. Nasıl doldurulur ki bu boşluk, çabalamak sadece bir yere kadar götürüyor insanı gerisi şans belki de şanssızlık..En çok üzüldüğüm de bu süreçte yaşanamayan güzellikler.

düşlem dedi ki...

Keşke paylaşacak dertlerimiz olmasaydı.. Kesinlikle şans çok önemli. Zaten bu hayatta her şey doğarken belli ya şanslısın ya değilsin.
Oysa ki en çok da şimdi kahkahalarla dolmalıydı, her yanımız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...