19 Eylül 2012

sevgiliye

                                                                                                       28.03.11
Keşfedilmemiş hazineler, kulesinden saçlarımı saldığım saraylar vadedemem, sana...
Ne elmasını henüz ısırmak üzere olan bir prensesim ne de arabası gece yarısı bal kabağına dönüşmüş, camdan ayakkabısını arayan bir külkedisi.
Sonsuzluk iksirim yok, benim. Derin bir uykuya dalmış, kurtarıcı prensimi bekliyorum. 
Öyle beyaz ata falan da gerek yok. Elimden tut, yeter!
Ben yalnızca bilmeni istedim; bil ki gözlerini yumduğun her yerdeyim.
İster hazineden say ister masallardan...

2 yorum:

rapsodistanbul dedi ki...

candan erçetin'in bu şarkısını anımsattı bana bu yazın.. :)
http://fizy.com/#s/1247h9

düşlem dedi ki...

O zaman bu yazının şarkısı olsun, Candan söyler de güzel olmaz mı zaten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...