27 Kasım 2013

Feride

"Ah!" de. De ki bileyim adımın yalnızca altı harf, üç heceden ibaret olmadığını.
Susma! Anlat ki gönlüm kıyısında gezindiği suların serin olmadığını bilsin.
Sen baktıkça, sen dokundukça ısınır, nasıl olsa.
Yoksa nasıl söner, bu ateş nasıl tutunur insan sevdaya.
"Al ömrümü ömrüne koy.." diyemediğim için yuttuğum kelimelerle boğuluyorum.
Gözlerinde kaybolduğum, varabileceğim tek liman sendin hani?
Hangi zincir, hangi bozgun bizi yenebilir?
"Ah!" de, "Yüreğime emanet, bana yoldaş, başımı yasladığım huzur sende, aşk sende.."
Anlat ki bileyim, yolunu böylesi bekleyişim boşuna değil.
Sen dokundun mu dökülür, yaralarım unuturum kimsesizliğimi.
Hem benim gidecek yerim, yurdum yok ki..
"Ah!"de, "Senin, yurdun benim Feride."...

♫♫♫

2 yorum:

Gülni... dedi ki...

çok seviyorum bende çalıkuşunu ne harika..ah kamran ne yaptın ya..

düşlem dedi ki...

Her diyalogları şiir tadında, ilham verici..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...