10 Nisan 2012

su, hava, ateş ve toprak


Sanrılarım var, benim. Adını, nereden geldiklerini bilmediğim...
Sonra sevmelerim var, benim.
Sevdikçe göl olan, deniz olan; sevdikçe okyanus olan, okyanuslara sığmayan...
En az "su" kadar gerekli.
Hayallerim var, benim.
Kurmaktan vazgeçmediğim, olmadığında yenilmediğim, olmasını gözlerim yolda beklediğim...
En az "hava" kadar gerekli.
Sonra nefretlerim var, benim.
İçimden atamadığım, atmak istemediğim, korlarını söndüremediğim...
En az "ateş" kadar gerekli.
Hırslarım var, benim.
Savaşmaktan yorulmadığım, kaybetmekten korktuğum, kazanmaktan vazgeçmediğim...
En az "toprak" kadar gerekli.

6 yorum:

Selami Ş. dedi ki...

hep olsunlar temennisiyle...

düşlem dedi ki...

teşekkür ederim :)

Susan Çocuk dedi ki...

Toprak kadar gerekli hirs, evet harikaydi.

düşlem dedi ki...

herkesin biraz topraklanmaya ihtiyacı var, teşekkürler susan çocuk :)

Unknown dedi ki...

Savaşmaktan yorulmadığım, kaybetmekten korktuğum, kazanmaktan vazgeçmediğim...
En az "toprak" kadar gerekli. :)Burası çok derinden ve güzel... :)Sevgiler yazmaya devam edin.

düşlem dedi ki...

ne güzel bir yorum, bu. teşekkürler Merve. başka yazılarda görüşmek üzere :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...